BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

Táblák, molinók, kínálók

3 dimenziós reklámfelületek: molinók, kínáló pultok, megállító táblák

Kiállításra vagy valamilyen rendezvényre készül? Cégek, vállalatok egyik legjobb reklámozási felületei ilyenkor a molinók, a kínáló asztalok, a szórólapos...

Egy korty reklám!

Egyedi logóval ellátott poharak, szalvéták és ajándékkártyák tervezése és kivitelezése!

Legyen céges emblémával ellátott egyedi pohara vagy egyedi szalvétája! Jelenjen meg ott is kávézója logója, ahol eddig nem is gondolta, hogy lehetséges. Reklámozz...

Miért írjunk hírlevelet?

Fogadjuk meg, hogy havonta küldünk hírlevelet!

Itt az újév, a fogadalmak ideje. A sok rossz szokásunk elhagyásával kapcsolatos fogadalmaink mellett miért ne fogadhatnánk meg valami pozitívat is, ami előre mozdítja a...

Mappa, dosszié

Reklámdossziék segítségével is hirdethetjük cégünket

A reklámozás egyik legegyszerűbb és legolcsóbb, de mégis nagyszerű és praktikus módja a reklámmappák, reklámdossziék alkalmazása. Minden szerződést,...

Praktikus reklámajándék

Kis notesszel vagy naptárral akár egész évben reklámozhatja magát.

Szeretne akár 150 Ft/darabártól olyan reklámajándékot adni meglévő és leendő partnereinek, vevőinek mellyel akár egész évre megoldhatja saját cége reklámját?...

Reklámozás plakátok

A marketing kampányok elengedhetetlen kelléke a reklámplakát.

A köztéri reklámok a marketing egyik legrégebbi eszköze, melyek megjelenhetnek közterületeken és magánterületeken egyaránt. A szabadtéri reklámok megítélése a...

Mi lesz a marketing szerepe 2015-ben?

Négy valószínű forgatókönyv

Ha a sokak számára váratlanul jött gazdasági válság valamire megtanította a piacot, az az, hogy a vállalatoknak jobban fel kell készülniük az előre nem látható...
  Nem csak a reklámszakmában kell kreatívnak lenni, íme a kedvenc óránk, már beszerzés alatt...      

Mit és hogyan? Kreatív, céges ajándékok karácsonyra!

Két meeting között egy kis irodai golf?

Valaki unja, valaki várja vagy éppen elvárja. A karácsonyi, céges ajándékokról van szó, amelyekkel két fontos célunk van: megköszönni az egész éves bizalmat és...

10+1 tipp hírlevél írásához

Mindig ellenőrizze, hogy szerepel-e a leiratkozás link a hírlevél alján.

A hírlevél egyszerű és direkt módja az ügyfelek megszólításának, mivel figyelmüket könnyen meg lehet ragadni a postaládában ékeskedő izgalmas tárgysorokkal....

Dr. marketing, azaz orvos marketing

A Te Dr. Marketing-ed hogy áll?

Nevezzük ezentúl Dr. Marketing-nek, ha orvos, egészségügyi marketingről beszélünk. De mit is jelent ez?  Olyan marketingfolyamatok összességét, ami egy mai magyar...

Kifizetődő-e egy háziorvosnak saját honlapot fenntartani?

És nem csak háziorvosoknak! Magánorvosoknak kötelező!

Nem sok háziorvos működtet még saját honlapot, sokan szkeptikusak is azzal kapcsolatban, hogy a befektetésnek milyen megtérülésével lehet számolni. Vannak ugyanakkor,...

Lábtörlő, nem csak lábtörlésre!

Amikor belépsz egy üzletbe, az ajtó előtte szőnyeget csak lábtörlésre használod? Esetleg volt már példa arra, hogy elolvastad a rajta található feliratot?

Amikor belépsz egy üzletbe, az ajtó előtte szőnyeget csak lábtörlésre használod? Esetleg volt már példa arra, hogy elolvastad a rajta található feliratot? Látsz...

Írjon a reklámod!

Miért ne lehetne logózott golyóstollunk "vállalatunk ékszere"?

A promóciós, logózott golyóstollakról legtöbben úgy vélekednek, hogy már nem felelnek meg a mai, modern és rohanó világ marketinges elvárásainak. Természetesen...

Márkatörténet: BMW

A márkát ma főleg autóiról ismerhetjük, pedig a BMW számára kezdetben ez az ágazat csak az egyik pillért jelentette a repülőgép-motorok és a motorkerékpárok gyártása mellett.

A márkát ma főleg autóiról ismerhetjük, pedig a BMW számára kezdetben ez az ágazat csak az egyik pillért jelentette a repülőgép-motorok és a motorkerékpárok...
Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF