BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

Dr. marketing, azaz orvos marketing

Írta: Lollipop Reklám

Dr. marketing, azaz orvos marketing

Nevezzük ezentúl Dr. Marketing-nek, ha orvos, egészségügyi marketingről beszélünk. De mit is jelent ez? 

Olyan marketingfolyamatok összességét, ami egy mai magyar magánrendelő teljes körű marketingtevékenységét foglalja magába. Kezdve a logótervezéstől, a weboldalkészítésig vagy akár egész komplex fogászati reklámozásig.

 

 

Kinek lehetne erre szüksége és miért? A Dr. Marketing még hazánkban hiányszegmens, hiszen maguk az orvosok sem igazán foglalkoznak kellőképpen vállalkozásuk marketingével, mivel mindenki csak a helyi piacára fókuszál, többségük alig bővül, így többnyire csak meglévő pácienseik tartják el őket.

Ezen felül a cég vezetése értelemszerűen egy orvosra alapoz, ezért a marketing teendőkre nincs is megfelelő kollégájuk. Marketinges szakember általában nincs egy magánorvosi rendelőben, hiszen nincs számára annyi munka, hogy érdemes legyen ezért egy fx munkatársként alkalmazni. Ellenben időszakosan nem árt, ha a magánorvos is lépést tart a konkurenciával, a piaccal, az ügyfelek igényével, a technikai fejlődéssel, a kollégák képzésével és így a reklámozási teendőit sem hanyagolja el és nem elavult technikákat használ – azokat is csak kevés sikerrel. Ezért szükséges a Dr. Marketing akár időszakos alkalmazása, egy marketingesre, aki külső szemszögből objektíven rálát a cég marketingjének hiányosságaira, hibáira.

Olyan magánrendelőknek is szükségük lehet fogászati marketing szakértőre ezen a területen, akiknek jól jövedelmező, 2-4 “székes”, nívós rendelőjük van. Ezért a Dr. Marketing tanácsadás mindkét rétegnek szól: azoknak is akik egyszékes magánrendelőt szeretnének olcsón, de mégis megfelelően reklámozni illetve olyan orvosoknak is, akik régebb óta a hazai ismertebb magánpraxisok között vannak, de még új célközönséget, újabb piaco(ka)t szeretnének szerezni. Némely cégnek van kialakult stratégiája és marketingterve, de minden téren lehetnek – és általában vannak is – hiányosságok. 

Kezdetnek…

Arculat, weboldal kialakítása: Fontos a cégnév, logo és a irányvonal, miben lesz más a rendelőnk, színek, formák, irányvonalak amik a weboldalon a rendelőkben és a váróteremben is visszaköszönnek. Segítünk domain nevet választani, megoldjuk a tárhely igényt, és elkészítjük Dr. Marketing szempontból is megfelelő web grafikát.

Majd jöhet a kereső optimalizásál, linképítés, cikkírás… 

A Te Dr. Marketing-ed hogy áll?

Ha hiányosságot érzel Te is a Dr. Marketing-ben keress minket még ma!


Kövess bennünket a Facebook-on is!

Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF