A molinók használatának eddigi legkülönlegesebb és legfrappánsabb példáját éppen itthon, Budapesten láttuk, amikor is egy lengyel férfi két hatalmas, Madách térre kifüggesztett molinón kért bocsánatot volt barátnőjétől, illetve feleségül is kérte őt.
A lánykérésen kívül milyen célra alkalmas még a molinó?
A molinó legfőbb funkciója a figyelemfelkeltés és tájékoztatás, csak úgy, mint tulajdonképpen az összes reklámeszköznek. Előnye, hogy könnyen hordozható (persze nem a Madách téri méretben), és a legtöbb felületen alkalmazható – gondolunk itt házfalakra, bolti homlokzatra, üzletek elé kifüggesztve, vagy a levegőből lógatva. Lépten-nyomon molinók követik utunkat a városban, nézzetek csak körül!
Kis vállalkozások, multinacionális cégek részére egyaránt praktikus a molinók használata. Ha szakmai kiállításokon, workshopokon és expo szintű bemutatkozókon veszünk részt, elengedhetetlen, hogy egy hozzánk illő, az arculatunknak megfelelő környezetet teremtsünk magunk és a látogatók köré – ehhez kiváló eszköz a molinó!
A fullkolor nyomtatásnak köszönhetően bármilyen grafika és felirat díszeleghet a molinókon, melyek strapabíró mivolta végett nem kell aggódnunk a szakadástól, vagy sérülésektől. A molinókkal való megjelenés minden vendég szemét ránk irányítja, ha kellő ötletességgel használjuk őket!
Üzleti rendezvényeken, partnertalálkozókon, szakmai esteken versenytársak és kollégák mellett persze molinókkal is találkozhatunk. Sajtótájékoztatók háttereit is molinók formájában kivitelezik, de például partik hivatalos fotói is molinós felületek előtt készülnek.
Fesztiválokon több száz ismert márka molinókkal színesíti a fesztiválhangulatot, megszilárdítva jelenlétüket a masszív tömeg buliforgatagában.
Bátran ajánljuk tehát a molinókat reklámeszközként, bármilyen cégről, vállalkozásról, eseményről is legyen szó!