A rendezvények lebonyolítása olyan igazi “lollipopos” tevékenység. Sürgés-forgás, futkározás, szervezés, telefonálás, ügyintézés, mindenki kihozza magából azt a bizonyos 200%-ot!
Ilyenkor minden tudományunkat latba vetjük, legyen az nyomda, grafika, dekorálás, vagy marketingstratégiákon való ötletelés. A Lakáskiállítás is közelről érintett minket, több ügyfelünk is kiállított. A sikeres szereplésükhöz többeknek az egész megjelenésükkel, standdekorációval sikerült hozzájárulnunk. A legkisebbtől a legnagyobb nyomdai termékig minden benne volt a repertoárban, névjegykártyától a molinóig terveztük a reklámokat.
A rendezvény szervezői egységes helyet biztosítottak minden kiállítónak, 4 nagy panelből, asztalokból, világítótáblából kellett gazdálkodni. Az ingatlanokkal foglalkozó cégek meglepően különböző dolgokra helyezik a hangsúlyt a megjelenésüket illetően. Van, aki megbízhatóságot sugalló, mások pedig inkább a játékosságot, közvetlenséget előtérbe helyező kiállításdekorációt részesítik előnyben. Szerencsére kaptunk ebből is-abból is.
A több tevékenységi körrel rendelkező cégeknek külön kihívás rejtik a grafika elkészítésében. A cégek többsége pedig az eladáson kívül felújítással, értékbecsléssel, munkaerőtoborzással is foglalkozik, és nagy eséllyel itt az új ügyfelek szerzésében nagy szerepet játszik a standdekoráció. A standdekorációt a tervezést, nyomtatást követően kétkezi munkával folytattuk, bepakoltuk a kocsiba az elkészült anyagokat, és a rendezvényt megelőző este az üres rendezvényteremől színpompás, hívogató helyiséget varázsoltunk.