Évek óta rendelkezel már weboldallal, de a kutya sem nézi? Nem érted, hogy miért nem növelheti a látogatottságot az erre a célra, általatok létrehozott facebook profil? A válasz az összhangban keresendő. Ugyanis, ha nincs meg ez a fontos tényező a weboldalatok és a profilotok között, nem lesz népszerűbb a cégetek sem.
De vajon hogyan támogathatja egy facebook profil a weboldalt? Először is igyekezzünk az arculati elemeket egymáshoz igazítani! Ez alatt azt értem, hogy, ha például a weboldalatok színvilága rózsaszín, akkor a facebook profilotok borítóképe semmiképp se legyen zöld! Ez igaz a karakterek színeire is. Ez egy alapvető szempont, amire mindenképpen figyelnünk kell.
Második lépésként sose felejtsük el, hogy a frissülő tartalmakat ne csak a weboldalon osszuk meg, hanem lehetőség szerint a facebook profilunkon is posztoljuk. Ez azért fontos, mert a facebook átkattintások alapján is rangsorolja a google a weboldalakat, ezáltal előrébb kerülhettek a találati listában is. Azt se hagyd figyelmen kívül, hogy a tartalom minden esetben utaljon céged működésére és ne olyan témát “boncolgass”, ami sehogyan sem illik céged arculatához!
Lehetséges, hogy a facebook profil és a weboldal összehangolása egy könnyű feladatnak tűnhet, pedig nem az. Erre a tevékenységre minden nap időt kell szánni és annak érdekében, hogy az erre fordított munka ne egy kipukkadt lufiként végezze, figyelnünk kell a feltöltött tartalom minőségére és mennyiségére is.
Ha nem érted az összefüggéseket, segítségre/tanácsra van szükséged vagy esetleg profikra bíznád a munka legjavát, keress minket alábbi elérhetőségeink egyikén!
marketing@lollipopreklam.hu
06-1-951-4111
A kiemelt kép forrása: http://www.hongkiat.com/blog/facebook-like-button-tricks/