A különböző rendezvényekre sok szempontból hasonlóan kell felkészülni, éppúgy, mint a családi nyaralásokra. Van egy fix lista, amit mindig viszünk és van egy sor változó dolog, ami a rendezvény jellegétől, tematikájától, helyszínétől, és más egyéb tényezőktől függ.
Mi segítünk abban, hogy a megjelenésed mindig professzionális legyen, bármilyen rendezvényről legyen is szó!
Bázisod, pultod a megjelenésed alapja, legyen minőségi és kommunikatív, csalogassa magához a látogatókat!
Kinyomtatjuk kiváló minőségben azt az anyagot cégedről, amit legfontosabbnak gondolsz kommunikálni: rollup, szóróanyagok, termékismertetők, stb.
Egységes arculatot adunk a csapatodnak, akik részt vesznek a rendezvényen, beleértve a névjegyeket, a ruházatot, a pultotokat, a mappáidat és valamennyi arculati anyagodat.
Ne feledkezz meg a mindig népszerű reklám csokikról és a figyelmességedet bizonyító ásványvízről, amit szintén meglogózunk Neked!
Együtt gondolkodunk Veled, mik legyenek az ajándékaid, amiket a programhoz igazíthatsz és büszkén adhatsz át a részvevőknek.
Mindig legyen céges logós tollad és ne feledkezz meg a kicsi, de mégis fontos kellékekről, amik gördülékennyé teszik a szakmai munkát egy rendezvényen: névtáblák, badge-k, ültető kártyák, céges papírtáskák,stb…
Nézd át a listánkat minden rendezvény előtt! Pipáld ki, ami megvan és rendeld meg, ami hiányzik, vagy elfogyott, vagy egyszerűen aktualitását vesztette és meg kell újítani!
A bázisépítéshez:
A szakmai kellékek:
- nyakbaakasztó pánt
- toll
- mappa
- dosszié
- jegyzetfüzet
- badge
- karszalag
- szórólap
- névjegy
Vendégfogadáshoz extrák:
- reklámcsoki
- reklámvíz
- reklámtasak ajándéknak
- logózható szóróajándékok
Munkaruha:
- logózott vagy akár névvel is ellátott póló, ing
- kendő, nyakkendő
- kültéri eseményekre mellény, dzseki
Rendezvényre készülsz és szeretnél professzionális megjelenést? Esetleg hiányzik valami? Írj nekünk!