Reméljük, hogy már találkoztatok ti is a hírlevelünkkel, és lelkes olvasóink vagytok! Most eláruljuk nektek ingyen, hogy írunk hatásos tárgy és címsorokat, hogy még többen olvassanak minket.
A következő szavakat nem mi fedeztük fel, sőt nem is az ókoriak, inkább hagyjuk meg a dicsőséget Ogilvynek, aki először gyűjtötte össze az alábbi címsor szavakat:
- ingyen
- új
- hogyan
- hirtelen
- most
- ajándék
- élvezze
- bemutatja
- megérkezett
- rendelje meg
- fejlődés
- teljes választék
- lenyűgöző
- szenzációs
- rendkívüli élmény
- meghökkentő
- csoda
- varászlat
- fantasztikus ajánlat
- gyors
- könnyű
- várva várt
- tökéletes
- tanács
- igazság
- utolsó alkalom
- újdonság
- nyeremény
Érzelmi címsorok:
- drágám
- szerelem
- félelem
- büszkeség
- barát
- baba
- anya
A legfontosabb mégis az, hogy használd a terméked nevét! Ha mosóport reklámozol, írd le, hogy mosópor. Ha anyáknak szól a hirdetés, írd le, hogy anya!
Szeretnél hatásos hirdetés szöveget, ami valóban eladja a terméked és nem csak a helyet foglalja a magazinban? Kérj árajánlatot tőlünk most!