Mindig vannak ügyfelek, akik feladják a leckét, olyasmit rendelnek, amit még sosem csináltunk. Kreatív reklámajándékok gyártásánál tulajdonképpen ez nem probléma, sőt! Úgy lesz igazán egyedi, ha össze kell dugnunk a fejünket, hogy kiagyaljuk, hogy mi is legyen a módja a gyártásnak. Szerencsére mindig megtaláljuk a megoldást, így olyan kis tárgyakkal vagyunk már körülvéve, amikre minden betérő rácsodálkozik.
Várpalotára készítettünk pici logózott zászlókat, amik rendezvényre mentek ki. Olyan dolgokat lehet ilyesmivel jelölni, amibe egy fogvájó belemegy, de külön logózni nehezen, vagy nem lehet. Mégis fel kellene tüntetni rajta, hogy kitől érkezett az ajándék. Ilyen például valamilyen étel, akár cserepes virágok, de a gyerekek is szeretnek nyomot hagyni maguk után, szívesen szurkálnak le a földbe kis logózott zászlókat.
Reklámajándékokat nem csak azért érdemes csináltatni, hogy információt közöljünk vele, a Várpalota zászló sem hordoz sem szöveget, sem ajánlatot. Csak egy logózott zászló. A logó megismertetése nagyon fontos, mivel az emberek többsége könnyebben jegyez meg dolgokat kép alapján, mint szövegről. Az, hogy a cég logója minél több helyen kint van, nem azonnal termel profitot, de semmiképp sem veszteséges, reklámajándékok útján könnyen megismertethetjük a logónkat és a tevékenységünket a világgal.
Az egyedi szórólapokra is egyre nagyobb az igény. Mindenki reklámoz, mindenki osztogat, mindenkinek van bemutatkozó anyaga. Ha teszünk egy kört a belvárosban, legalább 5-10 szórólappal leszünk gazdagabbak, majd a következő kukánál dobjuk is ki őket. Mit lehet tenni ez ellen? Hogy jut be egy szórólap a lakásba?
Azok a szórólapok, amik több oldalasak, sokkal gyakrabban maradnak a táskában, mint a sima szabvány méretű lapra nyomtatottak. Amit út közben lehet olvasgatni, vagy érdekesebb formájúak, lapozgatósak, azok többnyire kéznél maradnak, de legalábbis átnézik ezeket a szórólapokat. A szórólapoknak pedig ennyi a szerepe.
A stancolt szórólapok bármilyen formát felvehetnek, van praktikus lapozgatós, vagy hajtogatós megoldás, ami azért jó, mert sokkal több információt lehet közölni rajta, mint a hagyományos kétoldalas szórólapokon. Aki többféle dologgal is foglalkozik, ez a legalkalmasabb számára, mert jól tagolódik témák szerint, képek és szöveg gyönyörűen összhangban lehetnek rajta.
Az igazán sikeres szórólapokon még valamilyen játék, rejtvény is van, ezáltal nem csak egy tájékoztató anyagként szolgál, hanem használati tárgyként is. Könnyebben megjegyeznek, ha szórakoztatunk, és persze jó élményt kötnek a szórólaphoz, ezzel a kreatív szórólapunk már el is érte célját.
Az utcai hirdetésnek többszáz éves hagyománya van, sajnos, aki nem áldoz rá, láthatatlan marad. Hirdetésből is van persze olyan, ami nem éri meg annyira, ha tanácstalan vagy, vagy csak kérdésed lenne, keresd a Lollipopot, szívesen segítünk.
Ha a fejedben már körvonalazódott egy kreatív szórólap terve, mi megvalósítjuk!
Ajánlatkérés: info@lollipopreklam.hu