BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

IDM Group – szövegírás, webszöveg

IDM Group – szövegírás, webszöveg

Ring Miklós belsőépítész weboldalára hetente két cikket írunk, így folyamatosan frissül az oldala, rendszeres és visszatérő olvasókat generálva. A szövegírásnak köszönhetően az oldal hamar a Googel első oldalára került, amit folyamatosan igyekszünk szinten tartani a kulcsszavas cikkekkel.

Webszövegírás ötletek, cikkek, tanácsadás – Webszövegírás 

Webszövegírás ötletek, cikkek, tanácsadás - Webszövegírás ...

 Webszövegírás ötletek, cikkek, tanácsadás – Webszövegírás 

Szeretnél TE is jó weboldal szöveget?

Az első lépés

Az első lépés, amit meg kell tenned: az ügyfeled nyelvén beszélni. Nagyon nehéz elhagyni egy megszokást, mégha tudod is, hogy az egy rossz szokás. Megszoktuk, hogy a céges weboldalak egy bizonyos stílusban íródnak, kicsit hivatalosan, elvégre nem vicclap vagyunk, komolyan kell, hogy vegyenek, ugye?

„Immáron 25 éve a lakosság szolgáltatásában megbízható, minőségi termékekkel”  De csak azért, mert mindenki így csinálja, még nem jelenti azt, hogy ez így rendben van.

Miért is van ez így?

Azért mert az emberek nem úgy beszélnek. Képzeltedben add az ügyfeled szájába a reklámod egy mondatát, mintha ő mondaná. „Szükségem van egy minőségi, megbízható termékre egy csak egy olyan cég jöhet szóba, aki immáron 25 éve áll a lakosság szolgálatában” Ugye a a vevőid biztosan nem mondanak ilyet..

Webszövegírás ötletek, cikkek, tanácsadás - Webszövegírás ...

Miért működik ennek az ellenkezője?

Ha teljesen hétköznapi a terméked, érzelmet sem tudsz hozzá társítani, és legfeljebb egy beszerzési vezetőt érsz el a weboldalad üzenetével, akkor is ehhez az emberhez kell beszélned, ő lesz az, aki végül a vásárlás mellett dönt.

Képzeld el a vevődet, beszerzési vezetőként végzi a feladatát, összehasonlítja a szolgáltatások, termékek ár/érték arányát. De nem szereti amit csinál, unja a szürke weboldalakat és az ügyvezetői köszöntőket. Ekkor találkozik a Te céged weboldalával:

„Miért kellene egész nap árakra és termékekre vadásznia, azonnal használatba veheti árösszehasonlító szoftverünket ”.

Ez sokkal jobban hangzik! Ezért nem kell félned, ha úgy beszélsz a termékedről a weboldaladon, hogy az megszólítsa a vevőt.

Tedd próbára!

Mondd ki hangosan a weboldalad kezdő mondatát, mintha azt a  vevőd mondaná, ha jól hangzik, nyert ügyed van, ha nevetséges írd újra. A meggyőzés első lépése, hogy kapcsolatot teremtesz a leendő vevővel, ez a kapcsolat egy jó mondattal kezdődik.

SZERETNÉL MÉG TÖBBET KIHOZNI AZ ONLINE MARKETINGEDBŐL?

Forrás: wdm.hu


Kövess bennünket a Facebook-on is!

Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF