A kuponok, utalványok, bónok lényege
Egy vállalkozás folyamatos működéséhez szükség van olyan marketingeszközökre is, amelyekről gyakran megfeledkeznek az illetékesek. Mindig kell egy bombabiztos stratégia, amely alapján cégünk tevékenységét fenntarthatjuk. Az utalványok, kuponok, bónok és egyéb ‘voucher’-ek szinte nélkülözhetetlen eszközei cégünk marketingjének.
Asa Chandler
1887-ben az ismert marketingguru, Asa Chandler, kitalálta az utalványt. A szó eredeti nyelven ‘couper’, francia szóból ered. Angol jelentése pedig ‘to cut’, vagyis vágni. Később, a kifejezés napi használata következtében, jött divatba a ‘coupon’ szófordulat, amely magyarul kupont jelent.
Manapság
Napjainkban nemcsak a papír alapú kuponok terjedtek el, hanem az elektronikus formában használatos bónok is. Az internet megjelenése óta, 1990, egyre inkább előtérbe került ez a fajta utalvány. Ennek a típusnak is sokféle változata létezik. Az elektronikus formában is megtalálható kuponok egy részét az internetről kell letölteni, majd kinyomtatni és felmutatni az adott üzletben.
Utalványok, kuponok, bónok…
Minden olyan cégnek ajánljuk, aki a lakosságnak gyárt, kínál, szolgátat. Tehát, fodrászatnak, étteremnek, festőnek, kisállat kereskedésnek, méteráru boltnak, az igazi kérdés, hogy kinek nem!?
Számos kedvezményt, illetve egy előre kifizetett értékkártyát definiál.
További információkat a honlapon találsz, egyéb kérdéssel fordulj hozzánk bizalommal!
Ajánlatkérés, megrendelés esetén irj e-mailt: info@lollipopreklam.hu