BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

Milyen a jó szórólap?

Írta: Lollipop Reklám

Milyen a jó szórólap?

Szeretnéd, hogy a Te szórólapod ne a kukában landoljon? Fontos, hogy olyan anyagot adj ki a kezedből, amire büszke vagy, amikor a vásárló felkeres vele? Akkor megtaláltad a legjobb helyet, ahol elkészítjük neked a szólap grafikát, és pár nap alatt kinyomtatjuk az egész rendelt mennyiséget!

 

 

Tipp: A nálunk készült szórólapok hírlevélként is megállják a helyüket, így bátran elküldheted őket a címlistádra is!

Szakszerű szórólap grafika készítés: 

  • könnyen olvasható, áttekinthető szórólap grafika
  • információt ad, nem beszél mellé
  • image képeket használ, azaz nagyon profi képekkel illusztráljuk a szöveget
  • cselekvésre ösztönöz

Mit teszünk egy professzionális szórólap tervezése közben? 

  • Szakszerű tördeléssel növeljük az olvashatóságot, kiemeljük a lényeget, hangsúlyozzuk az ajánlatot.
  • Igényes színek használatával kellemes megjelenést adunk, így illeszkedik a szórólapod a weboldaladhoz, logódhoz.

Mennyibe kerül a szórólap szerkesztés?

Egy szóróanyag ára függ a mérettől, bonyolultságtól, és az oldalszámtól. Ezek birtokában pontos ajánlatot tudunk adni.

Általában 5.500 Ft/oldal-tól készülnek a szórólapok. Ami  megnöveli az árat, a tördelés nehézsége (pl. pizzás szórólapok esetében), rossz képek feljavítása, többszöri forduló.

RAVAK, ravak, fürdőszova, Lollipop Nyomda és reklámajándék, reklámajádnék, szórólap, szóró hirdetés, reklámozási technika, magas minőség, Óbuda nyomda

A hatékony szórólap ismérvei

Elsőre talán könnyűnek tűnik egy szórólap tervezése, igazából viszont komoly tipográfiai tudás és emberismeret szükséges hozzá! A szórólap minta elkészítésekor mi mindezt figyelembe vesszük, de most neked is eláruljuk, hogy eddigi, vagy jövőbeni szórólapjaidat ellenőrizni tudd.

A szöveg mennyisége

Ha valamire igaz, akkor egy szórólapra teljesen: a kevesebb több! Mivel első ránézésre meg kell ragadni a figyelmet, nehogy a kukában végezze a drága nyomtatvány, tilos egy betűhalmazzal megzavarni a szemlélőt. Ugyan sokoldalúságot mutat, ha a teljes szolgáltatáspalettát bemutatjuk a szóróanyagon, de bírja-e türelemmel az olvasó, ha nincs, ami elsőre megragadja figyelmét a szórólap grafikán?
Ezért aztán a legfontosabb szöveges tartalom a címsor, ami eladja: nem a terméket, hanem a szórólapot, így nem kerül a kukába!

Az átlátható szöveg

Miután megvan a figyelem, az érdeklődő tovább olvas. De hogyan? A leghatásosabb elrendezés az, amit könnyű olvasni, azaz a lista. Érdemes tehát az előnyöket, vagy a kínálatot pontokba szedni, nem egy folyószöveggel mondatokba folyatni. Így egyben, összefoglalva látható a lényeg, amit egyből észrevesz az olvasó.

wunder garten, szórólap, két óra alatt, gyorsaság, gyors, olcsó, hatásos, reklám, reklámeszköz, marketing, Lollipop reklám és nyomda, Óbuda, digitális nyomda, nagy formátumú nyomtatás

Egységes megjelenés

A rendszer a Te céged, cégednek megjelenése, arculata, tevékenysége. A kapcsolatot a szórólap fogja meghozni, de csak akkor, ha megjelenésében köthető lesz a cégedhez, és annak tevékenységi köréhez. Hogyan érhető el a cél? Egyrészt az arculati elemek, azaz logó használatával, másrészt a megfelelő képi világ kiválasztásával. De talán a legfontosabb mozzanat a (szöveges) információ, ami az első pillanattól megragadja a figyelmet, és ellenállhatatlanul végigolvastatja szórólapodat.

A cég eladása, vagy a terméké

Vannak image és brand növelő szórólapok. Ezeknél fontos a logó, a brand név. Egy szolgáltatásnál, kisebb cég szórólapjánál azonban nem ezek az előtérbe helyezendő elemek. A logó, a cím és elérhetőségek nyugodtan a háttérbe szorulhatnak, hiszen a már felcsigázott vásárló úgyis megtalálja, hogy felvehesse a kapcsolatot. A lényeg a címsor, az ajánlat és az azonnali vásárlásra ösztönzés!

 

A szórólap készítés lépései

Kidolgoztunk egy módszert, hogy minél hatékonyabban és olcsóbban készüljön el a szórólapod. Mindezt persze úgy, hogy ne menjen az eredményesség rovására!

  1. A szórólap anyagának összeállítása
    Első lépésként fogalmazd meg a szórólap célját, mondanivalóját, így könnyebb lesz összeszedni a kép- és szöveganyagot. Miután megvan a cél, írd meg a szöveget egy wordben. Figyelj oda azokra a szempontokra, amit a hatékony szórólap ismérvei részben leírtunk, mert segítségedre lehet. Miután megvan a szöveg, ki kell választani a képeket és színvilágot, amit majd csatolva tudsz nekünk elküldeni a szöveg mellé.Miután megvan a szöveg, ki kell választani a képeket és színvilágot, amit majd csatolva tudsz nekünk elküldeni a szöveg mellé.
  2. Előkészület, és a cég kiválasztása
    Igényeid alapján meg tudod fogalmazni az árajánlatkérésed. Egy szórólap készítő céget nem csupán az ár alapján érdemes kiválasztani. Persze a költségek nem elhanyagolhatóak, de ezen kívül a gyorsaság, vagy a korrekciós fordulók száma is fontos tényező. Nyilván a legfontosabb, hogy a végeredmény szép, átlátható, és hasznos legyen! Így a második lépés, hogy kiválasztod a céget, azaz árajánlatot kérsz be több cégtől!

    Tőlünk ezen az e-mail címen tudsz: info@lollipopreklam.hu Miután megvan a szöveg, ki kell választani a képeket és színvilágot, amit majd csatolva tudsz nekünk elküldeni a szöveg mellé.
  3. Árajánlat után
    A cég kiválasztása után következik az anyagok elküldése, esetleg egy személyes találkozó, és a munka elkezdése. Általában egy vagy két terv készül a szórólapból, amik kiindulási pontként szolgálnak. Az első változatok közül lehet kiválasztani az irányvonalat, amiből a végső formát kialakítja a szórólap készítő, azaz a grafikus. Miután megvan a szöveg, ki kell választani a képeket és színvilágot, amit majd csatolva tudsz nekünk elküldeni a szöveg mellé.
  4. A fordulók
    Az, hogy hány forduló alatt nyeri el végső formáját a szóróanyag, mind a készítőtől, mind a megrendelőtől függ. Optimális esetben 3-4 forduló alatt készül el az anyag. Ha több, mint 4 fordulóra lenne szükség, akkor azt már óradíjban számlázzuk ki a megrendelőnek. Miután megvan a szöveg, ki kell választani a képeket és színvilágot, amit majd csatolva tudsz nekünk elküldeni a szöveg mellé.
  5. Nyomdai felkészítés
    Utolsó lépésként amikor már megfelelő a külalak, a nyomda kérése szerint elkészítjük a nyomdai fileokat. Ezek általában pdf formátumúak, így nem is túl nagyok (akár e-mailben is elküldhetők). Fontos!A felhasznált anyagokat mindig kérd el, mert így nem fogsz függni a kivitelező cégtől, és a későbbiekben bárki átalakíthatja a szóróanyagod.Mi mindig odaadjuk az anyagokat, amikből dolgoztunk. A másik nagy előnyünk, hogy egyből küldjük is a nyomdába – így nem kell még nyomdát is keresned, hiszen a nyomdagépeink már alig várják, hogy a Te szórólapod is lefusson róluk!

 

Kérj ajánlatot még ma: 



    Pontos e-mail címet kérünk, elírás esetén nem tudunk válaszolni.







    captcha

    Általános Szerződési Feltételeket elolvastam és elfogadom.

    Hozzájárulok személyes adataim megadásához. / Adatait kizárólag kapcsolattartás céljából kérjük, melyet bizalmasan kezelünk, harmadik félnek nem adjuk át semmilyen más felhasználásra. A checkbox pipálásával - az Általános Adatvédelmi Rendelet (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja, továbbá a 7. cikk rendelkezése alapján - hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Tudomásul veszem, hogy a GDPR 7. cikk (3) bekezdése szerint a hozzájárulásomat bármikor visszavonhatom.

    www.lollipopnyomda.hu


    Kövess bennünket a Facebook-on is!

    Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF