Beküldési határidő: 2012. október 19.
A “Lojalitásépítő akciók” kategóriát a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletág támogatja.
FÁJLOK
Instore kommunikációs megoldások
- Displayek
Termék elhelyezésére is alkalmas btl-reklámeszközök, amelyek felhívják a figyelmet az árucikkre vagy szolgáltatásra, illetve annak promóciójára az eladás helyén, kiállításokon vagy alternatív kültéri terepeken.
- Installációk
Termék elhelyezésére nem alkalmas btl-reklámeszközök, amelyek felhívják a figyelmet az árucikkre vagy szolgáltatásra, illetve annak promóciójára az eladás helyén, kiállításokon, fesztiválokon vagy alternatív kültéri terepeken. (Például: dizájnolt vagy speciálisan átalakított járművek; reklámballonok; óriásgrafikák; paravánok; standok, fesztiválmegjelenések, attrapok; interaktív-, audiovizuális eszközök; sátrak; padlógrafikák; bolt-a-boltban installációk, raklapszoknyák, stb.)
Sales promotion megoldások
- Hoszteszpromóciók
Hoszteszek, hosztok, promóciós személyzet részvételével szervezett marketingaktivitások valamely termék vagy szolgáltatás értékesítése és/vagy népszerűsítése érdekében eladáshelyeken vagy kültéri helyszínen, például fesztiválokon.
- Lojalitásépítő akciók
Nyereményjátékok, pontgyűjtő akciók, hűségprogramok, amelyek önállóan, vagy egy promóció/kampány részeként vagy ahhoz kapcsolódva a fogyasztói lojalitást erősítését célozzák.
- B2B promóciók
Promóciók támogatása
- Pr
Olyan nyomtatott vagy online pr-tevékenység, kampány, amely valamilyen promócióhoz szorosan köthető fogyasztást ösztönző céllal történt.
- Online
Weboldalak, webes és közösségi alkalmazások, flash játékok, amelyek egy termék promóciójához kötődően jöttek létre, akár önmagukban, akár más promóciós elemhez kapcsolva.
- Ajándéktárgyak
Promóciós-, reklám- és üzleti ajándékok, nyereményjátékok, családi-, sportesemények, egyéb rendezvények ajándéktárgyai.
Btl-alapú komplex (integrált) kampányok
Olyan integrált kampányok, amelyekben a btl-aktivitások, eszközök is kiemelt, hangsúlyos szerepet kaptak az atl-eszközök mellett. Az integrált kampányok egyes elemei külön is nevezhetők más kategóriákba.
Események
- Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek
- Ügyfélparti, dolgozói rendezvény, csapatépítés
Speciális nyomdai megoldások
Speciális alapanyagból vagy egyedi nyomdai kivitelezéssel készített kommunikációs eszközök.
Egyéb speciális btl-megoldások
- Ambient marketingmegoldások
- Gerillamarketing
- Víruskampányok
- Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány (naptár, éves jelentés, stb.)
- Egyéb
Például fényreklámok, járműdekoráció, stb.
Dörnyei Otília – Gfk Hungária, ügyfélkapcsolati igazgató
Fertetics Mandy – Dreher Sörgyárak, vállalati kapcsolatok és fenntartható fejlődés vezető
Kovács Gergely – HPS Experience, tulajdonos
Radácsi Pál – Multeam 360° Csoport, stratégiai igazgató, MAKSZ BTL-szekció, elnökségi tag
Szabó Károly – Kaméleon Reklám, ügyvezető
Szerényi Szabolcs – Kreatív, szerkesztő
Nevezés
Információ
Szatmári Bianka
szatmarib@kreativ.hu
Tel: +36 1 430 4527
Fax: +36 1 430 4579
A díjakat a Lollipop Workshopon adjuk át, a sales promotion megoldások, a promóciók támogatása, a btl-alapú komplex kampányok, az események és az egyéb speciális btl-megoldások, illetve a zsűri által esetlegesen kiválasztott egyéb kategóriák győztesei a legnagyobb hazai hirdetők marketinges döntéshozói előtt mutathatják be győztes koncepciójukat.
Workshop belépő: nevezésenként egy főnek ingyenes