BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

Arany Lollipop 2012 BTL és kommunikációs megoldások versenye

Arany Lollipop 2012 BTL és kommunikációs megoldások versenye

ARANY LOLLIPOP VERSENY

Beküldési határidő: 2012. október 19.

A “Lojalitásépítő akciók” kategóriát a Sodexo Ösztönző Megoldások üzletág támogatja. Sodexo

 

FÁJLOK

 

Instore kommunikációs megoldások

  • Displayek

Termék elhelyezésére is alkalmas btl-reklámeszközök, amelyek felhívják a figyelmet az árucikkre vagy szolgáltatásra, illetve annak promóciójára az eladás helyén, kiállításokon vagy alternatív kültéri terepeken.

  • Installációk

Termék elhelyezésére nem alkalmas btl-reklámeszközök, amelyek felhívják a figyelmet az árucikkre vagy szolgáltatásra, illetve annak promóciójára az eladás helyén, kiállításokon, fesztiválokon vagy alternatív kültéri terepeken. (Például: dizájnolt vagy speciálisan átalakított járművek; reklámballonok; óriásgrafikák; paravánok; standok, fesztiválmegjelenések, attrapok; interaktív-, audiovizuális eszközök; sátrak; padlógrafikák; bolt-a-boltban installációk, raklapszoknyák, stb.)

 

Sales promotion megoldások

  • Hoszteszpromóciók

Hoszteszek, hosztok, promóciós személyzet részvételével szervezett marketingaktivitások valamely termék vagy szolgáltatás értékesítése és/vagy népszerűsítése érdekében eladáshelyeken vagy kültéri helyszínen, például fesztiválokon.

  • Lojalitásépítő akciók

Nyereményjátékok, pontgyűjtő akciók, hűségprogramok, amelyek önállóan, vagy egy promóció/kampány részeként vagy ahhoz kapcsolódva a fogyasztói lojalitást erősítését célozzák.

  • B2B promóciók

 

Promóciók támogatása

  • Pr

Olyan nyomtatott vagy online pr-tevékenység, kampány, amely valamilyen promócióhoz szorosan köthető fogyasztást ösztönző céllal történt.

  • Online

Weboldalak, webes és közösségi alkalmazások, flash játékok, amelyek egy termék promóciójához kötődően jöttek létre, akár önmagukban, akár más promóciós elemhez kapcsolva.

  • Ajándéktárgyak

Promóciós-, reklám- és üzleti ajándékok, nyereményjátékok, családi-, sportesemények, egyéb rendezvények ajándéktárgyai.

 

Btl-alapú komplex (integrált) kampányok

Olyan integrált kampányok, amelyekben a btl-aktivitások, eszközök is kiemelt, hangsúlyos szerepet kaptak az atl-eszközök mellett. Az integrált kampányok egyes elemei külön is nevezhetők más kategóriákba.

 

Események

  • Lakossági partik, koncertek, roadshow-k, fesztiválhelyszínek
  • Ügyfélparti, dolgozói rendezvény, csapatépítés

 

Speciális nyomdai megoldások

Speciális alapanyagból vagy egyedi nyomdai kivitelezéssel készített kommunikációs eszközök.

 

Egyéb speciális btl-megoldások

  • Ambient marketingmegoldások
  • Gerillamarketing
  • Víruskampányok
  • Meghívó, üdvözlőkártya, katalógus, egyéb B2B kiadvány (naptár, éves jelentés, stb.)
  • Egyéb

Például fényreklámok, járműdekoráció, stb.

Zsűri

Dörnyei Otília – Gfk Hungária, ügyfélkapcsolati igazgató

Fertetics Mandy – Dreher Sörgyárak, vállalati kapcsolatok és fenntartható fejlődés vezető

Kovács Gergely – HPS Experience, tulajdonos

Radácsi Pál – Multeam 360° Csoport, stratégiai igazgató, MAKSZ BTL-szekció, elnökségi tag

Szabó Károly – Kaméleon Reklám, ügyvezető

Szerényi Szabolcs – Kreatív, szerkesztő

 

Nevezés

 

          

 

Információ

Szatmári Bianka

szatmarib@kreativ.hu
Tel: +36 1 430 4527

Fax: +36 1 430 4579

 

Díjkiosztó és Workshop

A díjakat a Lollipop Workshopon adjuk át, a sales promotion megoldások, a promóciók támogatása, a btl-alapú komplex kampányok, az események és az egyéb speciális btl-megoldások, illetve a zsűri által esetlegesen kiválasztott egyéb kategóriák győztesei a legnagyobb hazai hirdetők marketinges döntéshozói előtt mutathatják be győztes koncepciójukat.

Workshop belépő: nevezésenként egy főnek ingyenes


Kövess bennünket a Facebook-on is!

Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF