BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

5 tipp – szórólap, prospektus szállodáknak

Írta: Lollipop

5 tipp – szórólap, prospektus szállodáknak

Hívhatjuk szállodai szórólapnak, szállodai prospektusnak, de még szállodai bemutatkozónak is, azokat az anyagokat, amit egy-egy szálloda, étterem, hotel készít el a vendégei számára. Ezek a szórólapok, prospektusok szétoszthatók kiállításokon, partner cégeknél, de a már megszálló vendég is magávan viheti barátjának, rokonainak.

Nézzük át, mit érdemes figyelembe venni, amikor egy szálloda, étterem, hotel szórólapot, bemutatkozó anyagot készített magának.

1. Ne zsúfolj!

A szórólap tervezés során mindig egy szakképzett marketinges is ott áll a grafikus mögött, így biztosak lehetünk benne, hogy nem követjük el azt a hibát, hogy teleírjuk szöveggel a hotel szórólapját. Nem győzzük hangsúlyozni, hogy egy kép felér 1000 szóval! Mutasd meg a legszebb szobád, a kilátást erre buknak a vendégek, nem az 5000 nm-es nagyságra. Persze mindig  figyelembe veszük, hogy a tipográfiai szabályokat is betartsuk, így az elkészült szórólap szakmailag is megállja a helyét!

2. Arculat

Nagyon fontos még a legkisebb apartman esetében is, hogy mindig vegyük figyelembe a céges arculatot, logót, színvilágot, hogy könnyen azonosíthassuk a később elkészült hotel prospektusát. A szórólap ugyanolyan része egy hotel, szálloda marketing eszközeinek mint a névjegykártya, üzletkártya ezért is megéri vele kiemelten foglalkozni.

3. Web

Bármennyire is szeretnénk, nem fogjuk tudni egy szórólapon, prospektuson megmutatni magunkat teljes egészében. Nem tudjuk részletezni az étlapot, nem tudjuk bemutatni az összes szobát, a wellness részleget, így mindenképpen szükségünk lesz a weboldalra. Ezért, amiokr egy szórólap, prospektus anyagán kezdünk el dolgozni, a logó után mindig a weboldal címünk kerüljön fel a jegyzetünkre.

4. Ösztönözz

A szórólap, prospektus mindig tartalmazzon olyan részt, ami cselekvésre ösztönöz.  A legjobb, ha máris foglalásra, de már az is eredményes, ha a szórólap, prospektus felcsábítja a vendégeket, a szálloda weboldalára.

5. Az senkit nem érdekel hány medencéd van! 

Nem győzzük hangsúlyozni, hogy soha nem azt reklámozzuk, hogy kik vagyunk, hanem azt miért jó ez másoknak. Ha van 15 medencénk, nem érdekel senkit! Az érdekel, hogy van e gyerekmedence a piciknek, termál víz ha fáj a lábam, úszómedence, óriáscsúszda. Te hová mennél nyaralni, ahol 5 csúszda is van, vagy oda, ahol az ország legnagyobb csúszdája van?

A cikkünkben összegyűjtött 5 tanács, csak töredéke annak, amire figyelni kell, ha szórólap, prospektus gyártáson jár az eszünk. Számtalan grafikai, marketing, színpszichológiai ismeret van a fejünkben, ami segít abban, hogy a legjobb, és legütősebb szórólap, prospektus kerüljön a vendégek kezébe. 

 

Ha nincs kedved napokat bajlódni a szórólapoddal, akkor keress minket még ma! 

 

Olvastad már? 

Pizzás szórólap készítés 10 szabálya


Kövess bennünket a Facebook-on is!

Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF