Szeretnéd, hogy a Te szórólapod ne a kukában landoljon? Fontos, hogy olyan anyagot adj ki a kezedből, amire büszke vagy, amikor a vásárló felkeres vele? Akkor megtaláltad a legjobb helyet, ahol elkészítjük neked a szólap grafikát, és pár nap alatt kinyomtatjuk az egész rendelt mennyiséget!
Tipp: A nálunk készült szórólapok hírlevélként is megállják a helyüket, így bátran elküldheted őket a címlistádra is!
Szakszerű szórólap grafika készítés:
- könnyen olvasható, áttekinthető szórólap grafika
- információt ad, nem beszél mellé
- image képeket használ, azaz nagyon profi képekkel illusztráljuk a szöveget
- cselekvésre ösztönöz
Mit teszünk egy professzionális szórólap tervezése közben?
- Szakszerű tördeléssel növeljük az olvashatóságot, kiemeljük a lényeget, hangsúlyozzuk az ajánlatot.
- Igényes színek használatával kellemes megjelenést adunk, így illeszkedik a szórólapod a weboldaladhoz, logódhoz.
Mennyibe kerül a szórólap szerkesztés?
Egy szóróanyag ára függ a mérettől, bonyolultságtól, és az oldalszámtól. Ezek birtokában pontos ajánlatot tudunk adni.
Általában 5.500 Ft/oldal-tól készülnek a szórólapok. Ami megnöveli az árat, a tördelés nehézsége (pl. pizzás szórólapok esetében), rossz képek feljavítása, többszöri forduló.
A hatékony szórólap ismérvei
Elsőre talán könnyűnek tűnik egy szórólap tervezése, igazából viszont komoly tipográfiai tudás és emberismeret szükséges hozzá! A szórólap minta elkészítésekor mi mindezt figyelembe vesszük, de most neked is eláruljuk, hogy eddigi, vagy jövőbeni szórólapjaidat ellenőrizni tudd.
A szöveg mennyisége
Ha valamire igaz, akkor egy szórólapra teljesen: a kevesebb több! Mivel első ránézésre meg kell ragadni a figyelmet, nehogy a kukában végezze a drága nyomtatvány, tilos egy betűhalmazzal megzavarni a szemlélőt. Ugyan sokoldalúságot mutat, ha a teljes szolgáltatáspalettát bemutatjuk a szóróanyagon, de bírja-e türelemmel az olvasó, ha nincs, ami elsőre megragadja figyelmét a szórólap grafikán?
Ezért aztán a legfontosabb szöveges tartalom a címsor, ami eladja: nem a terméket, hanem a szórólapot, így nem kerül a kukába!
Az átlátható szöveg
Miután megvan a figyelem, az érdeklődő tovább olvas. De hogyan? A leghatásosabb elrendezés az, amit könnyű olvasni, azaz a lista. Érdemes tehát az előnyöket, vagy a kínálatot pontokba szedni, nem egy folyószöveggel mondatokba folyatni. Így egyben, összefoglalva látható a lényeg, amit egyből észrevesz az olvasó.
Egységes megjelenés
A rendszer a Te céged, cégednek megjelenése, arculata, tevékenysége. A kapcsolatot a szórólap fogja meghozni, de csak akkor, ha megjelenésében köthető lesz a cégedhez, és annak tevékenységi köréhez. Hogyan érhető el a cél? Egyrészt az arculati elemek, azaz logó használatával, másrészt a megfelelő képi világ kiválasztásával. De talán a legfontosabb mozzanat a (szöveges) információ, ami az első pillanattól megragadja a figyelmet, és ellenállhatatlanul végigolvastatja szórólapodat.
A cég eladása, vagy a terméké
Vannak image és brand növelő szórólapok. Ezeknél fontos a logó, a brand név. Egy szolgáltatásnál, kisebb cég szórólapjánál azonban nem ezek az előtérbe helyezendő elemek. A logó, a cím és elérhetőségek nyugodtan a háttérbe szorulhatnak, hiszen a már felcsigázott vásárló úgyis megtalálja, hogy felvehesse a kapcsolatot. A lényeg a címsor, az ajánlat és az azonnali vásárlásra ösztönzés!
A szórólap készítés lépései
Kidolgoztunk egy módszert, hogy minél hatékonyabban és olcsóbban készüljön el a szórólapod. Mindezt persze úgy, hogy ne menjen az eredményesség rovására!
|
Kérj ajánlatot még ma: