Arculat és imázs.
Két olyan dolog, amelyet gyakran összekeverünk, mert, – bár közük van egymáshoz –, korántsem jelentik ugyan azt.
Ezt legegyszerűbben egy szimpla bélyegzőn keresztül tudnám Nektek bemutatni. A bélyegző, a tárgy maga az arculatot jelképezi, a lenyomata, a papírlapra kerülő kép pedig az imázst.
A példából is látszik, hogy míg az arculat egy megfogható dolog, mely a cégünk fizikai tulajdonságait ötvözi, addig az imázs a vásárlóink, ügyfeleink cégünkről, a termékeinkről kialakult képét, a márka fejükben, a tapasztalataik és észleléseik alapján leképezett részét takarja. Megmutatja, hogy milyen pozíciót foglalunk el a fogyasztók fejében, hiszen ez alapján a rangsor alapján helyeznek el bennünket.
A legnagyobb cégek versengésének tétje tehát nem más, mint a fejben elfoglalt hely, hiszen, aki jobban bevésődik az emberek emlékezetébe, az fogja megnyerni magának a több ügyfelet.
Ahhoz, hogy ezt az imázzsal elfoglalt pozíciót javítani tudjuk, szükségünk van olyan arculati elemekre, melyek megkülönböztetnek minket másoktól. Ilyen arculati elem lehet például a cég logója, annak színe és formája, a névjegykártya, a levélpapír, a különböző szórólapok és plakátok, melyeknek minden területen harmonizálniuk kell egymással, hogy egy igazán komplex kép, azaz imázs alakulhasson ki a fejekben.
Ezeknek a munkálatoknak az összehangolásában, a tökéletes arculat kialakításában, igazán egy olyan csapat segíthet Nektek, aki sok éves tapasztalattal rendelkezik mind grafikai, mind pedig nyomdai területen. A Lollipop Reklám Kft. pont ilyen, ezért nyugodt szívvel ajánlom magunkat!