Mi is az az üzlet -, illetve cégkártya?
Tulajdonképpen egyfajta formális névjegykártya, mégis egy kicsivel több ennél. Nem egy adott személy adatait tartalmazza az üzletkártya, hanem magának a cégnek a központi elérhetőségeit tudhatjuk meg egy cégkártya segítségével. Az egyezés a névjegykártya és a cégkártya között, hogy mind a kettőnél az egyediség és a jellegzetesség a legfontosabb!
Mikor van szükség üzlet -, illetve cégkártyára?
Legcélszerűbb az üzletkártya használata akkor, ha egy olyan cégről beszélünk, ahol többen dolgoznak. Ilyen cégek lehetnek a következők:
– virágbolt
– fodrászat, kozmetika
– edzőterem, fitnesz terem
– szolárium
– wellness szalon
– pizzéria, különböző vendéglők
– bútorbolt
– jogi iroda
– reklámügynökség
– fogászat stb…
Bármilyen vállalkozásról is van szó, a cégkártya mindenképpen optimális az üzlet számára!
Ilyenkor mindig érdemes – a névjegykártyán kívül – az irodában és a vállalkozás területén cégkártyát is tartani, hiszen az üzletkártya alkalmazásával az aktuális és leendő ügyfelek tájékoztatást kaphatnak vállalkozásunkról, és a feltüntetett elérhetőségek egyikén felvehetik velünk a kapcsolatot.
Az üzlet -, illetve cégkártyán szereplő kötelező jellegű adatok:
Elsőként a cég nevének kell szerepelnie szembetűnően a kártyán, majd a vállalkozás elérhetőségét szükséges megadni, hogy a továbbiaknak az ügyfelek/vevők felvehessék a kapcsolatot a kívánt céggel: telefonszám, e-mail, a cég címe (székhely, telephely). A cégnéven és az elérhetőségen kívül a harmadik legfontosabb tudnivaló maga a tevékenység, hiszen ez a cég profilja, ez az a lényegi elem, amely érdeklődést keltett fel a potenciális fogyasztóban.
Egy kis plusz, amivel a legtöbbet hozhatjuk ki az üzlet -, illetve a cégkártyából:
Alkalmazhatunk olyan marketing eszközöket is, a cégkártyán felül, amely ösztönzi és kíváncsivá teszi a megrendelőket. Különböző akciókat hirdethetünk meg, illetve a kuponok használata is egy fontos kelléke a marketingnek. A nyereményjáték mindig nagyon izgalmassá tudja tenni az adott helyzetet és még inkább arra sarkallja a vevőket, hogy aktív figyelemmel kísérjék a szóban forgó cég tevékenységét.