BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

Cikkírás, Pr cikk, szövegírás

Cikkírás, Pr cikk, szövegírás

Éppen a cikkírás,  Pr cikk, szövegírás az amire cégednek, vállalkozásodnak szüksége lenne? Akkor a legjobb helyen jársz, hiszen a Lollipop Reklám Kft. megírja Önnek, amit kell!

 

 

 

 

A cikkírás, Pr cikk egy rendkívül izgalmas és érdekes munka. Valaki ért hozzá, valaki nem. Persze nem baj, ha nem, hiszen mi sem értünk a favágáshoz vagy az aszfaltozáshoz, viszont weboldal szövegírás, cikkírás, pr cikk írás, blog írás, meghívó szövegírás mind a mi szakterületünk!

sajtóanyag, cikkírás, újságírás, pr cikk, magazin

 

Könyvelő irodák, különböző havilapok, cégek gyakran keresnek fel minket cikkírással kapcsolatban, amit mi rövid határidőn belül, gyorsan elkészítünk és kérésre korrektúrázva adjuk azt át. Azok közé a szerencsés reklámügynökségek közé tartozunk, akiknek van a tarsolyukban egy korrektor, aki minden szöveget korrektúráz, és kiszúrja a hibákat. Így az általunk átadott  Pr cikk, szöveg korrektúra után kerül a megrendelő kezébe.


Ha cikkíráson gondolkodsz, válaszd a Lollipopot! Ígérjük, nem fogsz csalódni. Vedd fel még ma a kapcsolatot cégünkkel, és kérj árajánlatot még ma! Mindent egy helyen, ez a Lollipop!

 

A Pr-cikk az egyik legerősebb bizalomgenerátor; a bizalom pedig az egyik legerősebb vevőgenerátor

Bizalom nélkül nem lesznek visszatérő vevőid, akik aztán rengeteget költenek Nálad. Ezért van szüksége minden kkv-nek a bizalomépítő reklámeszközökre

Egy jó Pr-cikk olyan, mint egy álruhás szuperhős.Legnagyobb előnye ugyanis, hogy nem tűnik reklámnak. Ez a tulajdonsága pedig nagyon jól jön, mikor a reklámra szkeptikus szemmel néző embereket kell meggyőznöd.

„Hogyan szerez vevőket a Pr-cikkem?”

Tegyük fel, kedves olvasó, hogy elromlott az otthonodban az egyik konnektor, és úgy döntesz, hogy közelebbről is megnézed, mi lehet a baj. De tegyük fel azt is, hogy fogalmad sincs, a szoba, ahol Te és a konnektor van áramtalanított-e.

Ezek után nyúlkálnál a konnektor közelében? Hát, persze, hogy nem. Na, a Te potenciális vevőid fejében, akik éppen csak ismerkednek a cégeddel, termékeddel ugyanez a félelem van. De egy jól megírt Pr-cikkel bebizonyíthatod nekik, hogy a Te szobád bizony áramtalanítva van.

Nagyon fontos, hogy a Pr-cikked színesen, élvezhetően legyen megfogalmazva. A tényeket mutasd be érdekes példákkal, történetekkel. Üss meg olyan hangnemet, amit ők is használnak, de közben mindig tűnj vérprofinak.

pr cikk írás szövegírás korrektúra olvasószerkesztés újságírás

Amire még nagyon figyelj!

  •  Olyan magazinban, lapban jelentesd meg a cikkedet, amit a célcsoportod olvas. Ha fúrókat árulsz, akkor ne költsd a pénzed mondjuk a Szuperinfós vagy HVG-s helyekre, kizárólag szaksajtóban hirdess.
  • Írj olyan címsort, ami azonnal a cikkedre ragasztja a tekinteteket.
  • Írd le pontosan, hogy mit tegyen, mit mondjon, mit kérdezzen, ha felveszi cégeddel a kapcsolatot. Ezzel még egy akadályt emelsz el a hozzád vezető útról.

Kövess bennünket a Facebook-on is!

Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF