BLOG    Facebook     Instagram     LinkedIn     Youtube    

Miért kell üzleti logó?

Miért kell üzleti logó?

Céged logoja és vizuális arculata árulja el a legtöbbet arról, hogy milyen jellegű és milyen minőségű szolgáltatást kínál vállalkozása. Ezek teszik az első és legfontosabb benyomást azokra, akik az üzleti életben kapcsolatba kerülnek Veled!

 

 

Miért kell üzleti logó?

  • Csak úgy válhat egy kis, kezdő cégből akár brand, ha pontosan megtervezett kommunikációval és átgondolt marketinggel rendelkezik, amelynek alapja a professzionális logo, ami logótervezéssel kezdődik.
  • Az üzleti élet egyik alapköve egy erőteljes jel vagy forma, ami a logó, amely a céget reprezentálja a piacon, különben elvész a többi szereplő között, senki nem fogja őt megjegyezni.
  • A nemzetközi piacon “erőtlen, gyenge” logo-val rendelkező cégek esélytelenek a nagyobb cégekkel szemben, ahol teljes arculati kézikönyv áll rendelkezésre a marketinghez. Az itthoni piacon is ajánlott egy jó logó készítés, egy névjegykártya és egy weboldal, hogy csak alapokat említsünk.
  • Meggyőzni embereket, hogy a Te szolgáltatásaidat válasszák csak úgy lehet, ha az első benyomás kedvezően hat, ebben segít a professzionális logo készítés, logó tervezés, ami a későbbiekben meghatározott eleme lesz a cégnek.
  • Amerikai kutatások szerint egy cég logoja és arculata 25%-ban befolyásolja a cég jövőjét és forgalmát.

 

apple_rainbow_logo logo logó logótervezés logó készítés egyedi logó embléma arculat

Mire jó a személyes logó?

  • A személyes logo célja megegyezik az üzleti logóval
  • Professzionális képet közvetít a személy tevékenységéről
  • Prezentálja munkáid és nézeteid
  • Munkáid és szolgáltatásaid értékesítése esetén professzionális szintre emel Téged és munkád, hiszen saját, személyes logo-val nem sokan rendelkeznek Magyarországon

Munkatársaink tapasztalata és kreativitása lehetővé teszik, hogy céges vagy személyes logót készítsünk a Te elvárásaidnak megfelelően.
Figyelmesen meghallgatjuk elvárásaid és ötleteid, majd közösen megtaláljuk az anyagilag is legmegfelelőbb csomagot Neked! Egy kezdő fodrásznak, ügyvédnek elég egy logót készíteni, egy névjegykártyát tervezni, míg egy cégnek már a weboldal tervezés is elengedhetetlen.

Mitől lesz egy logo jó logó?

A logo művészi kialakítása, és az amögött rejlő logika az egyik legfontosabb szempont. A logo művészi minősége igen fontos szerepet játszik a figyelemfelkeltésben és a megfelelő pozitív benyomás kialakításában. A vállalat pozitívumait, erősségeit kell tükröznie. Emelkedjen ki az átlagból, mégse keltsen furcsa, idegen hatást a szemlélőben.

Ha céged rendelkezik weboldallal, fontos hogy a logo minden egyes aloldalon megjelenjen. A cégek többsége minden általuk elérhető reprezentetív felületen megjelentetik logojukat, például kulcstartókon, bögréken, pólókon, stb.

Céged logoja és vizuális arculata árulja el a legtöbbet arról, hogy milyen jellegű és milyen minőségű szolgáltatást kínál vállalkozása. Ezek teszik az első és legfontosabb benyomást azokra, akik az üzleti életben kapcsolatba kerülnek Veled!

Egy jó logo könnyen felidézhető. Az emberek nagy része sokkal könnyebben emlékszik vissza képekre és színekre, mint szavakra.

Az üzleti logo létrehozásának célja az, hogy elkülönítse vállalkozásodat a piaci versenytársaktól, illetve hogy preferenciákat ébresszen ügyfeleidben, és hogy egy szempillantás alatt felismerjék a céged a logo alapján.

Bármely cég forgalmazhat különféle termékeket, de a cég minőségét az általuk nyújtott szolgáltatás határozza meg. Például egy mobiltársaságnak, mely saját névvel fémjelzett telefonokkal kereskedik, olyan logora van szüksége, amelyik ezt a bizonyos szolgáltatást tükrözi.

A logo vagy szlogen legyen olyan egyszerű és rövid, amennyire csak lehet, hogy akár a tudatalattiból is előhúzhatóak legyenek, és szorosan összekapcsolódjon a céggel. Egy összetett, részletes, tíz színből álló logó lehet szép és figyelemfelkeltő, de nem praktikus. Egy tíz-színű logo hirdetési és nyomtatási költségei ugyanis nagyon magasak lehetnek. A legtöbb kisvállalkozásnak olyan színes logora van szüksége, amit könnyű értelmezni és megjegyezni. Céged logojának nemcsak színesben, de fekete-fehérben is jól kell mutatnia, nagy és kis méretben egyaránt, bárhol is kerül felhasználásra, legyen az faxolás, névjegykártya, levélpapír, egy színes brossúra vagy céges weboldal.

A kontraszt, a színárnyalatok, a színhangulat a sikeres logo fontos alkotóelemei. A logonak a vállalkozás célcsoportjára kell ráhangolódnia. Egy üzleti logo esetében alapkövetelmény a letisztult forma és a kontrasztos, átgondolt színválasztás. Ne becsüljük le a színek hatását, minden szín más asszociációkat kelt a szemlélőben és más üzenetet hordoz.

A fentieket összefoglalva, a logód legyen:

  • Egyedi
  • Kifejezetten a cég számára készített
  • Figyelemfelkeltő
  • Fekete-fehérben és színesben is egyformán jól mutasson
  • Egy erőteljes és kiegyensúlyozott képből álljon, nincsenek apró részletek, amik zavarnák a formát
  • Első pillantásra átlátható és érthető
  • A cég profiljához illő grafikai elemeket használjon
  • Jól illik a cég nevéhez is
  • Tisztán fejezze ki a vállalkozás lényegét
  • A Te anyagi lehetőségeidhez idomul

Kövess bennünket a Facebook-on is!

Kapcsolat  |  Adatkezelési tájékoztató  |  Adatvédelmi szabályzat  |  ÁSZF