Matrica
Nem csak a gyerekek szeretik a matricákat, hanem a felnőttek is! Persze, ebben a cikkben nem azokról a matricákról lesz szó, amelyeket gyerekként gyűjtöttünk. Olyan reklámeszközökről beszélünk most, amelyek nagyban segítik az Ön cége, illetve hirdetni kívánt termékeinek/szolgáltatásainak népszerűségét.
Autómatrica
Az az autó, amelyiken autómatrica van, automatikusan felhívja magára a figyelmet. Kitűnik a tömegből, mert olyan megjelenést biztosít az autónak, hogy az megragadja a fürkésző tekinteteket. Az autómatrica használata teljesen költséghatékony, mégis nagyon hatásos eredményt érhetünk vele. Minél feltűnőbb és szembeöltőbb az autómatrica dizájnja, annál hatékonyabb az általa elérni kívánt marketing cél megvalósulása. Nagy előnye az autómatricának a földrajzilag jókora területen való reklámozás lehetősége. Nap, mint nap bejárja az adott útvonalat és a járókelőkhöz, a közlekedésben résztvevőkhöz eljut a hirdető cég üzenete.
Kirakatmatrica
Azok a vállalkozások/boltok, amelyek igénybe veszik a kirakatmatrica lehetőségét, jóval nagyobb vevőkörre tehetnek szert, hiszen még több impulzus éri azokat a járókelőket, akik az adott bolt kirakatait nézegetik egy-egy városi séta alkalmával. Nem csak a gyalogosokra van nagy hatással a kirakatmatrica, hanem az autósokra, akik sokszor a városi dugóban ülve nézegetik a kirakatokat, illetve a tömegközlekedést használókra is. Gyakran előfordul, hogy még az olyan céltudatos vásárlókat is, akik előre eltervezték a vásárlás minden lépését, sikerül – a kirakatmatricának köszönhetően –meggyőzni az előre el nem tervezett vásárlás szándékáról. A kirakatmatrica szolgálhat dekorációs elemként, de jelezhetjük vele az aktuális akciókat is.
Padlómatrica
Kültéri és beltéri felhasználásra egyaránt ajánlott reklámeszköz. Általában az aluljárókban szokták elhelyezni a padlómatricákat, olyan feltűnő helyen, ahol sok ember megfordul a nap folyamán. Szintén fontos, hogy színes és szembeötlő legyen, mert fel kell kelteni a járókelők figyelmét.